Saturday, 5 May 2012

First interview!


Do you remember when I talked to you about eSaldi ? After this post they interviewed me and yesterday the interview has been published on their blog, here the link http://esaldi.blogspot.de/2012/05/la-troisieme-by-lisa-laterza.html and on their Facebook page ^_^
Maybe it is nothing special or maybe it will be the first step for something good for my blog.. I don't know it yet, but of course I am happy that somebody considered me and this little space on the web..
Vi ricordate quando vi ho parlato di eSaldi ? Ecco, dopo questo post, mi hanno intervistato ieri l'intervista e' stata pubblicato sul loro blog, questo il link http://esaldi.blogspot.de/2012/05/la-troisieme-by-lisa-laterza.html e sulla loro Facebook page ^_^

Magari non e' nulla di speciale o forse e' il primo passo verso qualcosa di bello per il mio blog.. non lo so ancora, ma una cosa e' certa: sono contenta che qualcuno si sia accorto di me e del mio piccolo spazio sul web..
Yesterday eve I was a bit sad and I have eaten 2 big spoons with Nutella so this  definitely saved my day!!
Ieri sera ero piuttosto giù e ho mangiato 2 cucchiai di Nutella, ma questo ha sicuramente salvato la mia giornata!!



In few hours I am going to meet the other London bloggers :)), stay tuned to discover more :)
In the meantime, start to follow me also on FACEBOOK and TWITTER 
Tra pochissime ore mi incontrero' con le altre bloggers di Londra, seguitemi per scoprirne di più e nel frattempo seguitemi su FACEBOOK e TWITTER

Baci, L3


25 comments:

  1. Sei una grande!!!!!
    Addirittura l'intervista!!! ;-)
    Un bacione grandissimo

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Vabbe', non esageriamo!! Pero' son contenta ^_^

      Delete
  2. Congrats hun :) Its a start... You never know what comes next :P

    ReplyDelete
  3. e brava!! molto sincera, mi è piacciuto :)

    xXx

    ReplyDelete
  4. Siamo in compagnia collega! anch'io ho fatto questa intervista, è stato divertente!
    Passa a trovarmi, ti aspetto

    p.s. davvero bel blog, ti seguo!!

    http://orangegworld.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..ma grazzzie!!! Adesso vengo a curiosare anche io allora ;)

      Delete
  5. Replies
    1. Ehi si poverino!!! :D
      ..ma in fondo in fondo si diverte anche se non lo ammettera' maiiiiii!!!

      Delete
  6. Ho letto l'intervista :D complimenti bella!

    Bacioni, Elly

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie Elena!! Mi fa piacere ti sia piaciuta!! Spontanea direi ;)

      Delete
  7. Wow! You are doing so well and doing so much! How do you do it? Congratulations, I'm very happy for you and you really deserve it, you're such a wonderful blogger!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Nikki!!!! Thank you sooooo much!!! It's a little thing but I am very happy!!!

      Warm hugs
      L3

      Delete
  8. Hi gorgeous!
    It was nice meeting you!!
    I'm your new follower both in Google and Bloglovin ;)
    Besos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao bella!!
      Yep, it has been nice today!!

      Looking forward to seeing you again ;)

      Baci
      L3

      Delete
  9. hey Lia, congratulations!! I am so very happy with you, i love your blog and your outfits so much,

    xoxo

    zuzu

    ReplyDelete
  10. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie Vale!!
      Mi fa piacere ti piaccia il mio blog!
      Ora vengo a curiosare il tuo!

      Un bacino
      L3

      Delete
  11. Congrats dear :) Who knows how many interviews are in front of you...just wait, this is a start :) xoxo

    P.S. Enter my giveaway: http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/my-first-giveaway.html and win a dress... :)

    P.P.S. Check out this post http://dictionaryoffashion.blogspot.com/2012/04/modocat-discount-code.html ...you can get up to 60% discount on every purchase in MODOCAT online store, only with my code. :)

    ReplyDelete